zwiększAnie Zaangażowania

Czy znasz metodologię lejka zakupowego? To ważny aspekt wszystkich działań zmierzających do sprzedaży w internecie. Zanim dojdzie do transakcji, klient musi wcześniej zauważyć Twoją ofertę, zainteresować się nią oraz rozważyć jej walory. Dlatego marketerzy dwoją się i troją, konstruując odpowiedni przekaz, zapewniający korzystne wrażenie u odbiorców. Praktyczny zestaw narzędzi i rozwiązań pozwoli zwrócić Twoich potencjalnych klientów w dół lejka, a więc zwiększać współczynnik sprzedaży.

 

Skieruj klienta na Twoją nowoczesną witrynę dedykowaną kampanii, następnie daj się poznać jako ekspert we wpisie blogowym i za pomocą kalendarza spraw, że umówienie się na wizytę będzie maksymalnie intuicyjne. Wykorzystaj nasze dodatki do administrowania stroną internetową i obserwuj, jak ruch na niej rośnie z tygodnia na tydzień.

ELEMENTY ANAGŻUJĄCE

Twoja witryna to przestrzeń handlowa, a dodatki w kreatorze Website LEADer to nic innego, jak narzędzia do zwiększania zaangażowania zakupowego Twoich klientów. Wybierz odpowiedni spośród proponowanych, aby zaakcentować wybrane przez siebie treści, a w konsekwencji zwiększyć sprzedaż.

 

Funkcja umożliwia:

  • tworzenie pop-upów (wyskakujących okien treści),
  • wyróżnienie dodatkowych ofert, produktów, usług,
  • tworzenie stałych rozwijanych elementów (sticky),
  • zbieranie kontaktów do potencjalnych klientów.
Dowiedz się więcej

Blog

W czasach rosnącej rywalizacji o klienta, każda firma próbuje się wyróżnić. Blog jest dobrym do tego celu narzędziem. Daje możliwość przygotowania szerszego contentu, szczegółowo odpowiadającego na potrzeby potencjalnych odbiorców. W ten sposób możesz wyróżnić się na tle konkurencji jako ekspert i autorytet w swojej dziedzinie. Ponadto dobrze zoptymalizowane treści blogowe to ważny czynnik przy pozycjonowaniu strony internetowej – a więc i możliwość większej widoczności witryny w wyszukiwarce Google. To także podwaliny pod budowę profesjonalnego wizerunku Twojej firmy.

Dowiedz się więcej

Formularz kontaktowy

Czy wiesz, że podając swój adres mailowy w treści strony narażasz Twoją skrzynkę e-mail na niekończący się atak spamu?

Aby uniknąć tej kłopotliwej sytuacji powstały formularze kontaktowe, które ułatwiają życie – zarówno właścicielom stron internetowych, jak i klientom. Muszą być one jednak stale aktualizowane o obowiązujące certyfikaty bezpieczeństwa. Website LEADer daje Ci pewność, że każda wiadomość wysłana za pomocą formularza na Twojej stronie www dotrze do Twojej skrzynki odbiorczej.

Dowiedz się więcej